U bent hier

Support

Log in op onze support website voor uitgebreide handleidingen.

Niet voldoende? Onze support medewerkers helpen u graag verder:

Huisarts, tandarts, verpleegkundige of woonzorgcentrum?

  • Contacteer de leverancier van uw elektronisch medisch dossier, zij zijn uw eerste lijn voor Hector. 

Andere zorgverlener?

  • Mogelijkheid tot het contacteren van onze helpdesk op basis van een ticket-vergoeding of service contract: meer info hier
  • Indien u dat wenst kan u terecht bij één van onze installatiepartners om u te laten begeleiden bij de installatie en het gebruik van Hector.
  • Let op: deze dienstverlening brengt extra kosten met zich mee. Vrijblijvend te contacteren:

Telefoon: 050/77.01.10

Email: hector@praktijkcoach.be

Ziekenhuis, labo of andere organisaties?

Voor "ondersteuning op afstand" (remote support) gebruikt HealthConnect de TeamViewer software.

Wij maken u er graag op attent dat telefoongesprekken met onze support afdeling worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.