U bent hier

Hector voor huisartsen

Vandaag zien we dat de informatisering voor huisartsen veel verder gaat en een cruciale rol speelt binnen uw praktijkvoering.

Het betreft:

  • meer en meer bi-directionele en gestructureerde communicatie met andere zorgverstrekkers
  • het gebruik van verschillende eHealth gerelateerde diensten zoals beschikbaar in uw medisch dossier bv. het consulteren van HUBs en Kluizen (Vitalink), elektronisch voorschrijven (Recipe), …

Wij merken echter op dat vandaag de connectiviteit het grootste probleem is voor de zorgverstrekkers voor deze informatisering.

Wij zijn overtuigd dat de volgende software in combinatie met een overkoepelend dienstenpakket rond deze connectiviteit de meeste frustraties kan wegwerken, namelijk:

  • één geïntegreerde communicatieoplossing (onbeperkt inkomende en uitgaande berichtenstromen) zodat u niet moet wakker liggen of u verstuurt naar of ontvangt van een ziekenhuis/labo/collega met Mexi en/of Medimail en/of eHealthBox.
  • één helpdesk, telefonisch bereikbaar tussen 8u30 en 22u00 van maandag t.e.m. vrijdag en tussen 9u00 en 12u00 op zaterdag voor:
    • eHealth certificaat aanvragen, vernieuwingen en revocaties
    • problemen gerelateerd aan uw inkomende en uitgaande berichten en dit over de volledige ketting (wij nemen contact met de andere partij om te onderzoeken waar het probleem zit en zorgen voor een oplossing)
  • één adresboek:
    • waar u één of meerdere bestemmelingen van een bericht eenvoudig kan opzoeken
    • welke u toelaat uw gegevens opzoekbaar door andere zorgverstrekkers zelf te beheren
  • gestandaardiseerde uitwisselingsprotocollen onder de vorm van eForms.  Samen met uw EMD leverancier bouwen we dit verder uit waardoor we maximaal inzetten op verdere administratieve vereenvoudiging. Bijvoorbeeld nu al beschikbaar in uw EMD zijn:
    • Algemene doorverwijzing naar een specialist/ziekenhuis
    • Preoperatief formulier naar het ziekenhuis
    • Liaisonfiche naar een WoonZorgCentrum
    • De consult van een militair naar defensie
    • Samenwerking met mutualiteiten en preventiediensten in het kader van re-integratie

Natuurlijk stemmen we dit maximaal af met uw EMD leverancier en streven we naar een maximale integratie. Het is immers onze gezamenlijke doelstelling om zo vlug mogelijk naar open standaarden te evolueren.

Ons aanbod

Om dit alles mogelijk te maken en een professionele software met bijbehorende dienstverlening aan te bieden, kunnen we vanaf 1/1/2018 onze software (Hector/Medimail/Mexi) niet langer gratis aanbieden. Voor de gecombineerde aanbieding (communicatiesoftware inclusief medimail en Mexi, helpdesk, het adresboek, de huidige en toekomstige samenwerkingsprotocollen) vragen we een prijs van 20 € per maand (exclusief BTW).

Deze 20 € is een adviesprijs en door de nauwe samenwerking met de EMD leveranciers (Windoc, HealthOne, Epicure, CareConnect), zullen zij dit tegen een voor u preferente prijs opnemen in uw gebruikerslicentie en factureren vanaf 1 januari 2018.

 

Klik hier om u in te schrijven op het HealthConnect Premium Pack.